FAQ
Najczęściej zadawane pytania KW
▷Ile nabić współczynnika?
Do swobodnego przejścia fabuły minimalna ilość współczynnika to 10k (polecam jednak conajmniej 50k).
Jeżeli chcesz nabić G100k - absolutne minimum to 500k, jednak najlepiej nabić powyżej 1kk.
▷Ile nabić Boskości i co ona daje?
Absolutnie minimalna boskość to 100kkk.
Rozsądnie jednak nabić minimum 1kkkk. Jednak stosując się do zalecanych współczynników można jej jednak z łatwością nabić dużo więcej, co ułatwi przejście fabuły G.
Jeżeli chcesz Nabić g100k Nabij minimalnie 1kkkkk Boskości dla swobodnego wbijania.
Bokość zwiększa mnożnik expa (wzór: Boskość gracza/1kkk) oraz zwiększa statystyki w walce.
▷Co to wtajemniczenie i jak je zwiększyć?
Wtajemniczenie jest statysyką otrzymywaną dopiero na Ubornie. Mimo, że już na Gbornie widnieje "Przyszłe wtajemniczenie" to nie opłaca się go zwiększać, ponieważ można to zrobić tylko poprzez dokupowanie boskości za KP (Przyszłe Wtajemniczenie zależy tylko od boskości).
Po przejściu na Uborn dostajemy możliwość trenowania wtajemniczenia (jednak mnożnik treningu jest czterokrotnie mniejszy niż siły).
Osoba mająca więcej wtajemniczenia zawsze atakuje pierwsza bez względu na szybkość przeciwnika oraz może zaatakować do 3 razy na turę.
▷Ile nabić boskiej KI i co ona daje?
Na Ubornie najlepiej nabić maksymalną ilość Boskiej KI - 1kk (poprzez trenowanie wtajemniczenia).
Boska KI jest przydatna na późniejszym Sbornie - służy do ulepszania SSJ blue oraz kolczyków.
Na Sbornie Boską KI można zdobyć z zadań, wiedzy oraz CSk (500 za 1 życzenie).
Boska ki daje:
☆"Paraliż" przeciwnika poniżej Sborn - Przeciwnik nie może cię uderzyć podczas walki co oznacza że nawet 1 uderzenie gwarantuje ci zwycięstwo.
☆Szansa na krytyk (max 50%) - 1%/250000 BK
☆Redukcja szansy na krytyk przeciwnika (max 50%) - 1%/250000 BK
☆Obrażenia krytyczne (max 500%) - 1%/25000 BK
☆Redukcja obrażeń krytycznych przeciwnika (max 500%) - 1%/25000 BK
▷Wojny imperialne
Wojny imperialne to jedyny sposób na dostanie Czerwonych senzu poza zadaniami i eventami. Wojny te dzielą się na 2 typy:
☆Wojny Planetarne - Odbywają się w siedzibach imperiów, w których będą się pojawiać przypadkowi członkowie imperiów. Wojny te toczą się od poniedziałku do piątku i trwają 2 godziny.
☆Wojny Imperialne - odbywają się na normalnych mapach, dzięki czemu dużo szybciej się je bije. Toczą się w weekendy i trwają 6 godzin.
Za każdego nabitego fraga gracz dostaje punkt sławy. Od sławy zależy ranga imperialna. która daje bonusy do statystyk oraz wyświetla się na mapie obok nicku gracza. Sławę można też dostać czasem z misji.
Poza rangą imperialną, sława także daje nam możliwość zostania admirałem poprzez zdobycia pierwszego miejsca w rankingu bohaterów. Admirał dostaje specialny przedmiot 'Pieczęć admirała' oraz możliwość wypowiadania wojen.
Za pierwsze miejsce w miesięcznym rankingu fragów zostaje się Imperatorem i otrzymuje się kilka czerwonych senzu. Imperator również dostaje specjalny przedmiot, któym jest berło(Jego wygląd i bonusy zależą od imperium). Imperator ma możliwość wypowiadania wojen, rozbudowy struktur imperialnych oraz używania buffków imperialnych. W przypadku gdy gracz zostający imperatorem jest też pierwszy w rankingu bohaterów, osoba mająca 2 miejsce w rankingu fragów zostaje admirałem na dany miesiąc.
Ilość fragów |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
100 | 100% | 30% | 20% | 10% |
400 | x | 100% | 60% | 30% |
600 | x | x | 100% | 35% |
1000 | x | x | x | 100% |
▷Prywatna Planeta
Prywatna Planeta jest lokacją, którą trzeba kupić za KP. Lokacja ta oferuje dużo bonusów dla właściciela i pozwala na przejście Uborna.
Kupując Prywatną Planetę patrzy się głównie na rozmiar oraz cenę, najlepiej kupić dużą/bardzo dużą za max 30kp. Drugorzędnie można patrzeć na warunki jako że przyczyniają się one do zdobywanego doświadczenia. Z kolei grawitacja jest kompletnie zbędna gdyż wpływa ona na trening - na nonborn trening nic nie daje, a od R mamy lokacje oferujące większy bonus do treningu niż większość PP. Oferta Planet zmienia się codziennie o północy.
Maksymalny poziom struktur to 10, jednak terraformacja planety zwiększa go do 15, a populacja planety może go zwiększyć o kolejne 10 poziomów.
Ilość wymaganej populacji na kolejny poziom:
[1.000.000-5.000.000] = +1
[5.000.000-10.000.000] = +2
[10.000.000-50.000.000] = +3
[50.000.000-100.000.000] = +4
[100.000.000-500.000.000] = +5
[500.000.000-750.000.000] = +6
[750.000.000-1.000.000.000] = +7
[1.000.000.000-5.000.000.000] = +8
[5.000.000.000-7.500.000.000] = +9
[>10.000.000.000] = +10
Żeby terraformować planetę należy ulepszyć Salę Grawitacyjną, Hodowlę, Posąg Właściciela, Posiadłość, Placówkę Badawczą i szpital na 10 poziom oraz zapłacić 20k punktów rozwoju i 50kp
Prywatna Planeta ma 2 zadania codzienne:
1. Zabij 100 normalnych potworków na planecie - Nagroda: 400 pkt rozwoju
2. Randomowe zadanie: Zabij 1k Championów/500 elit/20 legend - Nagroda: 600 pkt rozwoju(Wymaga Terraformacji)
Opis Struktur:
Sala Grawitacyjna* -Zwiększa efektywność treningu (Opłacalne tylko do terraformacji)
Hodowla - Zwiększa poziom potworków na planecie, tym samym zwiększając otrzymywane doświadczenie
Posąg Właściciela - Zwiększa ilość doświadczenia otrzymywanego za zabicie potworków na mapie
Posiadłość - Zwiększa przyrost punktów akcji
Tawerna - Zwiększa szanse na spotkanie potworków legendarnych
Kwatery Służby - Zwiększa szansę na CSK z wyprawy w zakładce PP (Bezużyteczne)
Placówka Badawcza - Zwiększa ilość mocy otrzymywanej z walk PvM (Najbardziej opłacalne na Nonborn i Sborn)
Szpital - Zwiększa przyrost naturalny populacji planety
System Obronny - Zwiększa procent bonusu do wszystkich statystyk
*Bonusy ze struktur są aktywne tylko gdy właściciel przebywa na Prywatnej Planecie! Nie dotyczy to Szpitala i Kwater Służby.